Grb Kikinde

Актуелно

Будите информисани...

У кикиндским кафићима промовисана кампања “Ум на друм”

Датум: 09.09.2018.

Кампања „Ум на друм“ која промовише вожњу без алкохола представљена је гостима неколико кикиндских кафића. Суграђани су анкетирани, а заинтересовани су могли да измере ниво алкохола у организму. У сарадњи са Саветом за безбедност саобраћаја града Кикинде, кампању су реализовали представници Агенције за безбедност саобраћаја:

- Кикинђани су били у прилици и да након мерење нивоа алкохола у организму, путем “Казнене карте”, сазнају каква их казна чека уколико их, евентуално, открије саобраћајна полиција. Сличне промоције, у свету се реализују на местима на којим се конзумира алкохол. Слоган наше кампање гласи „У кола без алкохола“, а већ смо је спровели у Нишу, Бечеју и Сокобањи. Предстоји нам још посета Врбасу - саопштио је Милан Илић, саветник директора Агенције за безбедност саобраћаја. Заменик председника Савета за безбедност саобраћаја града Кикинде, Миливој Лињачки, сматра да ова кампања може да подигне свест, пре свега, младих људи о овој важној теми. Он се осврнуо и на конкретне потезе локалне самоуправе у погледу повећања безбедности саобраћаја у нашој средини:

- У току је израда Стратегије безбедности саобраћаја са Акционим планом на територији нашег града. Пуно пажње посвећујемо и едукацији деце предшколског и школског узраста о саобраћају. Донета је и скупштинска одлука о измештању теретног саобраћаја из ужег језгра града - навео је Лињачки и прецизирао да су бициклисти, на нашим путевима, најугроженија група учесника у саобраћају.

Назад