Grb Kikinde

Aktuelno

Budite informisani...

U kikindskim kafićima promovisana kampanja “Um na drum”

Datum: 09.09.2018.

Kampanja „Um na drum“ koja promoviše vožnju bez alkohola predstavljena je gostima nekoliko kikindskih kafića. Sugrađani su anketirani, a zainteresovani su mogli da izmere nivo alkohola u organizmu. U saradnji sa Savetom za bezbednost saobraćaja grada Kikinde, kampanju su realizovali predstavnici Agencije za bezbednost saobraćaja:

- Kikinđani su bili u prilici i da nakon merenje nivoa alkohola u organizmu, putem “Kaznene karte”, saznaju kakva ih kazna čeka ukoliko ih, eventualno, otkrije saobraćajna policija. Slične promocije, u svetu se realizuju na mestima na kojim se konzumira alkohol. Slogan naše kampanje glasi „U kola bez alkohola“, a već smo je sproveli u Nišu, Bečeju i Sokobanji. Predstoji nam još poseta Vrbasu - saopštio je Milan Ilić, savetnik direktora Agencije za bezbednost saobraćaja. Zamenik predsednika Saveta za bezbednost saobraćaja grada Kikinde, Milivoj Linjački, smatra da ova kampanja može da podigne svest, pre svega, mladih ljudi o ovoj važnoj temi. On se osvrnuo i na konkretne poteze lokalne samouprave u pogledu povećanja bezbednosti saobraćaja u našoj sredini:

- U toku je izrada Strategije bezbednosti saobraćaja sa Akcionim planom na teritoriji našeg grada. Puno pažnje posvećujemo i edukaciji dece predškolskog i školskog uzrasta o saobraćaju. Doneta je i skupštinska odluka o izmeštanju teretnog saobraćaja iz užeg jezgra grada - naveo je Linjački i precizirao da su biciklisti, na našim putevima, najugroženija grupa učesnika u saobraćaju.

Nazad